مشاور سابق احمدی‌نژاد: «اگر آمریکا از برجام خارج نمی شد دولت روحانی، برترین دولت پس از انقلاب می شد»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی می‌گوید اگر داوری با نیمکت‌های معترض برخورد نکند، با خودش برخورد خواهد شد.
رضا داوری اردکانی، استاد برجسته فلسفه گفت: فیلسوف فقط به مباحث انتزاعی نمی‌پردازد بلکه فلسفه معتقد است که چیز‌ها نظم و سامانی دارند و اگر دچار پریشانی و آشوب شوند چیزی نیستند که بمانند. فلسفه پاسدار وجود است و جهان تفوق و پریشانی از نظم دور است. فلسفه به معنای تفکر باید باشد تا کار‌ها را تذکر دهد. البته اگر نباشد پریشانی و ندانم کاری همه جا را فرامی‌گیرد.
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری خود اعلام کرد تیمش برای کسب عنوان چهارمی خواهد جنگید.
محسن فروزان خطاب به بازیکنان لیگ می گوید اگر خوب کار کنند حتما به تیم ملی دعوت می شوند.
علیرضا منصوریان انتقاد تندی نسبت به داوری مطرح کرد و معقد است آوردن VAR از نان شب برای فوتبال ایران واجب‌تر است.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
مدیررسانه ای آلومینیوم با اعتراض به تصمیمات داوری در بازی با صنعت نفت، معتقد است بازیکن حریف با دست گلزنی کرده است.
محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیر عرب براقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
باشگاه مس سونگون با ارسال نامه ای به سازمان فوتسال، اعتراض خود به داوری بازی با گیتی پسند را اعلام کرد.
مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است که تیمش شایسته صدرنشینی در فصل جدید بود اگر اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر علیه آنها شکل نمی‌گرفت.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
وزارت خزانه داری آمریکا با ارسال نامه ای برای انجمن ارشد تجاری ترکیه هشدار داد که در صورت تجارت آنکارا با روسیه، این کشور مورد تحریم های واشنگتن قرار می گیرد.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گرفتن پنالتی برای گیتی پسند در رقابت با این تیم را اشتباه داوری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ